Heidi werd in 2009 aangenomen voor de functie van acquisiteur bij Triflex. Na een leerzame inwerkperiode begon zij al snel met het maken van afspraken met (potentiële) klanten.
Haar eerste opdracht bestond uit het maken van afspraken met diverse gemeentes om, met betrekking tot de wegen- en infrastructuur, de systemen van Triflex zo goed mogelijk op de kaart te zetten. Heidi boekte succes bij de acquisitie en 11 jaar later werkt zij hier nog steeds met ontzettend veel plezier. ‘Ik heb Triflex enorm zien groeien in de afgelopen jaren, we zitten op een mooi kantoor en hebben nu maar liefst 30 medewerkers in dienst. Daarnaast werk ik met gezellige en gedreven collega’s die allemaal in Triflex geloven’, vertelt Heidi.
Het acquisitieteam bestaat uit 3 fanatieke vrouwelijke medewerkers. ‘Met z’n drieën maken wij de afspraken voor onze collega’s en door de input van de medewerkers voeren wij onze acquisitiegesprekken bijzonder goed uit. Doordat iedereen uit het acquisitieteam verschillende kwaliteiten heeft, vullen wij elkaar ook nog eens zeer goed aan’, vertelt Heidi.
'Door middel van het voeren van sociale gesprekken, het sturen van relevante informatie of het maken van een afspraak met een collega, hopen wij, dat wanneer de klant een probleem ervaart of een vraag heeft, hij of zij dan direct contact opneemt met een medewerker van Triflex voor ondersteuning en advies. De klant kan altijd op ons rekenen’, vertelt Heidi tot slot.
Benieuwd wat Heidi voor u kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via +31 (0)38 460 20 50 of via het contactformulier. We helpen u graag verder.