11.06.2024

Medewerker in de Schijnwerper: Lisanne

Tijd voor ‘Medewerker in de schijnwerper’! Bij Triflex hechten we veel waarde aan onze medewerkers en zetten we hen graag in de schijnwerpers. Dit keer presenteren we Lisanne, een gedreven professional in marketingcommunicatie die al 2,5 jaar bij ons werkzaam is. Benieuwd wie ze is, hoe ze bij Triflex is gekomen en wat haar hoogtepunten en uitdagingen zijn geweest tot nu toe? Lees dan snel verder!

Privé

Lisanne, 23 jaar jong, is geboren en getogen in Kampen. In haar vrije tijd is ze vaak te vinden op het korfbalveld, of gezellig bij vrienden en vriendinnen. Maar een avondje op de bank met Netflix kan ze ook erg waarderen.

Functie bij Triflex

Ze begon bij Triflex 2,5 jaar geleden als afstudeerstagiaire. Inmiddels werkt ze al bijna twee jaar als medewerker marketingcommunicatie. ‘Mijn takenpakket is divers en omvat het maken van nieuwsbrieven, social media posts, artikelen voor zowel interne als externe platformen, en het organiseren van offline en online campagnes en evenementen. Deze afwisseling zorgt ervoor dat haar werk altijd boeiend blijft en geen dag hetzelfde is’, aldus Lisanne.

De weg naar Triflex

Lisanne vervolgt: ‘een oud-stagiaire van Triflex tipte mij toen ik op zoek was naar een afstudeerstage. Wat ik online over het bedrijf las, voornamelijk op hun werkenbij website, sprak mij direct aan. Tijdens mijn stageperiode werd dit positieve gevoel bevestigd en na het afstuderen kreeg ik de kans om als vaste medewerker aan de slag te gaan’.

Bedrijfscultuur en collega’s

Lisanne omschrijft de band met haar collega’s als erg goed. "Het is gezellig en de samenwerking verloopt prettig. Bovendien organiseren we jaarlijks verschillende uitjes zoals een weekend weg, BBQ, en padel toernooi om de teamspirit te versterken," vertelt ze.

Hoogtepunten en uitdagingen

Een van de leukste projecten waar ze aan heeft gewerkt, was de Sinterklaas-campagne. Hierbij kregen klanten een Triflex ‘ProPepernoot’ blik, gevuld met pepernotenmix om zelf pepernoten te maken. "Deze actie heb ik zelf bedacht en uitgewerkt. De link tussen Triflex en de pepernotenmix was dat deze mix, net als onze producten, uit twee componenten bestond die met elkaar gemengd moesten worden," legt Lisanne uit. De positieve reacties van klanten maakten dit project extra bijzonder.

Uitdagingen zijn er natuurlijk ook. Voor grote evenementen of campagnes moet veel geregeld worden en vaak ben je afhankelijk van verschillende partijen. "Het is soms een race tegen de klok om alles perfect en op tijd af te krijgen. Maar uiteindelijk lukt dat altijd en kunnen we extra trots zijn op het resultaat!" vertelt Lisanne.

Blijf onze website in de gaten houden voor meer verhalen van onze medewerkers in de schijnwerper!

Wil je ook bij ons komen werken of stage lopen? Bekijk dan hier onze openstaande vacatures. Extra leuk: leer je toekomstige collega's alvast kennen door hun persoonlijke verhalen te lezen.