Voordat Lorena bij Triflex terecht kwam, bracht ze haar werkdagen door bij zowel Bruna als het postkantoor. In 2006 kreeg ze de kans om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij Triflex. ‘De functie van logistiek administratief medewerkster was voor mij een compleet nieuwe uitdaging waarin ik geen ervaring had, maar wel de kans kreeg om dit te leren. Daarnaast sprak de informele werksfeer mij enorm aan', vertelt Lorena.
De werkdag van Lorena
Elke dag stromen de bestellingen binnen. Lorena begint daarom haar werkdag met het behandelen van alle ingekomen mails en het verwerken van de orders in het ordersysteem. De orders worden dan per mail bevestigd. Vervolgens zorgt Lorena ervoor dat de paklijsten van de orders die vanuit Zwolle worden verzonden richting de magazijnman gaan, zodat hij de orders klaar kan zetten voor transport.
Bij retour van de paklijsten worden de vrachtbrieven gemaakt voor het transport. ‘De uitdaging is dat je nooit van tevoren weet hoe je dag verloopt. Dit hangt grotendeels af van alles wat binnenkomt die dag. Het doel is altijd om alle orders van onze klanten tijdig geleverd te krijgen op de betreffende bestemming’, vertelt Lorena.
Werken bij Triflex
‘Triflex is een leuk en sterk bedrijf met mooie ambities en een informele werksfeer. Wat ik leuk vind aan mijn werk, is dat geen enkele dag hetzelfde is. Ook heb ik ontzettend leuke en gezellige collega’s om mee samen te werken’, vertelt Lorena tot slot.
Wil je ons team komen versterken? Bekijk dan onze openstaande vacatures op www.werkenbijtriflex.nl of solliciteer gelijk.